Hoe geef ik, als werknemer, mijn beschikbaarheid door?
Henk van Fooks avatar
Geschreven door Henk van Fooks
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Als werknemer kun je aangeven wanneer je wel of niet beschikbaar bent om te werken. Zowel voor de werkgever als voor jouzelf, is dit fijn zodat je goed ingepland wordt en jij zo min mogelijk met collega's onderling hoeft te ruilen.

Via het dropdown menu "beschikbaarheid" kun je zeer eenvoudig aangeven of je wel of niet kunt werken. Als je niks doorgeeft, geef je automatisch aan dat je beschikbaar bent. Indien je een dag of een dagdeel niet kunt, kun je dit zeer eenvoudig en snel aangeven.


Hoe geef je dit aan? De dag waarop je niet kunt, klik je aan en onderstaande pop-up verschijnt.

Je kunt aangeven of je de gehele dag niet kunt d.m.v. een vinkje bij "hele dag". Mocht je een dagdeel niet kunnen, kun je door middel van tijden aangeven wanneer je niet beschikbaar bent.

Easy right?

Was dit een antwoord op uw vraag?